2011. február 19., szombat

ma remek programon voltunk a Millenáris Parkban. Baba-napot tartottak. Mondjuk ez kicsit sántít, mert hát azért én már nem vagyok baba... vagy igen?
Kabóca házikóban remek játékok voltak: naaaaagy mágnes táblák mindenféle remek játékkal: nekem ez tetszett a legjobban, holt versenyben a mini konyhával, ahol lelkesen főztem, kevergettem...







"pacsmagoldáztunk" is egy cseppet. az igazi festékekhez nem engedtek, pedig tudtam volna alkotni! lefestettem volna mindent... a plafontól az asztaltól kezdve az orrom hegyéig... még a papírra is juthott volna talán. A pecsétet nem féltették tőlem



volt Helen Doron angol óra is... riszáltam rendesen a zenére.



Mozgolódó foglalkozás is volt, a bohóc nagyon tetszett!



volt még: Kabóca Bábszínház – Theater De Spiegel: Ha Dede. Ez valami zenés tárgyjáték lett volna 1-3 éves gyerekeknek. 
az első 10 perc után elhagytuk a helyszínt... egy kb 2m-es kör alakú szőnyegen tervezték előadni a műsort, és a szőnyegre nem lett volna szabad felmenni. Az én fejembe nem fért bele, hogy miért nem nézhetem meg mivel játszanak ott. Továbbá az sem, hogy az ekkora gyerekeknek szóló műsort aki kitalálta az komolyan gondolta-e hogy végig ülök fél órát csendben, mozdulatlanul? 
nagyjából az első pillanatban egyértelmű volt hogy ez nem nekem való, de azért még hadakoztunk pár percig...

 és még 2 aranyos kép:


és még megjegyzem gyorsan hogy észrevétlenül betöltöttem a másfél éves kort... vénülök....
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése