2011. február 8., kedd

először is: újabb baleset ért: megégettem a jobb tenyerem.
Nem kell megijedni, ici-pici hólyagom van csak, és ehhez egy bazi nagy kötésem.
Az anyukám orvoshoz sem akart vinni...
ime a kezem: (a kisujjam alatt van a hólyag)


viszont a kórházban van a legjobb csúszda amit eddig próbáltam, ugyanis fel tudok rajta mászni, nem fél méteres fokok vannak mint itt Érden.
gondolom persze ez valami előirás, hogy a kisebbek felügyelet/segitség nélkül ne tudjanak csúszdázni.




voltunk klubban megint, annyian voltak mint az oroszok... engem annyira nem zavar a tömeg, sőt kifejezetten szeretem a nyüzsgést, de szerencsétlen anyámnak kihullott a haja.
nem hiszem hogy ide még egyszer elmegyünk. 


(itt látszik a legjobb kötés-fenttartó megoldás: a pulcsim ujját össze varták)


hazafelé aludtam egy jót:


itt pedig még 2 kép fogalmam sincs mikorrol:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése