2011. július 6., szerda

űűű... hát ég a pofám...

tudjátok hogy van ez... az ember halaszt valamit, amit nem kéne... aztán még jobban... aztán egyre kellemetlenebb... ezért tovább halasztja... ettől még kellemetlenebb lesz.... ezért tovább halasztódik... majd már gondolni sem szeret rá...
kb. így jártunk mi is ezzel a bloggal... kereshetnék kifogásokat, tudnék is írni sokat, de nem teszem.... megkíméllek benneteket az eltérített helikopterek, és karambolozott tengeralattjárók okozta problémáink felsorolásától .

nem is tudom hol kezdjem olyan régen nem írtam már... rengeteg minden történt azóta az én kis életemben...

azthiszem a legnagyobb hír, hogy már biztosan nem maradok egyke :-)
bemutatom: Ő a testvérem 11 hetesen...


először nagy volt a meglepetés, mert senki sem számított gyermekáldásra mostanában... és egyszercsak félreérthetetlen tüneteket kezdett felfedezni magán a anyukám, amik miközben szopiztam felerősödtek...
nem sok ismert dolog van ami ilyesmit okoz, ezért nem volt nehéz kisakkozni hogy mi/Ki van a háttérben

a testvér érkezése sok mindent felborított az én szép, nyugodt életemben. a legfontosabb változás az anyatej drasztikus csökkenése volt. Az okosok azt mondják, hogy kb a 4. hónapban szokott ez bekövetkezni, de nálunk kb 8-9 hét környékén kezdett rohamosan fogyni.
volt nagy aggodalom, mivel kb 95%-ban anyatej jelentette a táplálékomat, és az mellé néha egy-egy falat gyümölcsöt fogadtam csak el. az első 3 nap volt a rázós, de utána felfogtam hogy mi az ábra. kb 1 hét alatt átálltam az addig szinte kizárólag anyatejről, a felnőtt kajára. 
a cici továbbra is fontos része maradt az életemnek, de mostanra elmondhatom hogy szeretek enni is.

a beszédfejlődésem is belendült az elmúlt időszakban. kb 1 éves koromtól semmilyen új szót nem tanultam, sokat gyakoroltam ezeket a szavakat: 
apa, anya, cici, hamm, vau-vau...
viszont most kb 1 hónap alatt az eddigiekhez képest nagyot lendült a szókincsem:
szia, cica (tiíííca), béka(béke), pipi-pipike (kb mindent így hívok ami repül... a legyet is), ló, nyihaha, háp-háp, kukurikú (kujikúúúú), kutya (tyutya), pillangó (pillam), autó, motor (otommm), málna (mána), eper, alma, dinnye, banán (baáá), kifli (ipki), kanál, kenyér, sajt, víz (bííííz), orr, áll, haj, kezed (ha kézen fogva akarok sétálni), kaka, nuni, kuki, bili, cipő (cipőpő, talán mert párban vannak?) csüccs, tetszik (tecííííí), baba, papa (papő), labda, ablak, megyünk (ha menni akarok...) sapka-sapi, (apka, api), papír, olló (az ollón kívül a konnektort is így hívom valamiért)  Andi...
hát ennyi jutott most eszembe.

továbbra is járunk dolgozni a Fonodába. Most a facebookon játékot hírdettünk, játssz velünk Te is!

és a végére pár nyaralós kép S:iófokon voltunk



nem ígérem meg, hogy hamarabb elkészül a következő bejegyzés, de igyekszem :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése