2011. március 13., vasárnap

már 2 hete melózom. Jól telnek a napjaim, mert sok érdekes programon veszek részt.
Talán a kedvencem a "néptánc", és a "népi kis játékok" elnevezésű foglalkozások. Zsófi tartja őket, szegénynek nagyon komoly bicepsze lesz, mert általában felvetetem magam vele, és úgy élvezem hogy tánc közben a popsimat ringatja.

ezek a képek a nyílt napon a karikázón készültek rólunk: háttal :-)


van nyüzsgés általában, mindíg van kivel játszanom:



ami pedig  teljesen lenyűgöz, az az indiai tánc... Eszter annyira ügyes...

és kaptam tőle én is pöttyöt a homlokomra:

most a Katával cipeltettem magam:

egy kis videó az  éppen akkor tanult indiai néptáncról, a forgásokat nagyon bírtam benne :-)
a Kata is jól bírta a cipelésemet, de bicepszre most nem gyúr, ezért inkább hátra kerültem.



hát így telnek a napjaim... csoda ha amint hazaérünk én kidőlök?
persze irígykedni nem  kell, mert a korai alvásnak korai kelés a vége....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése